lördag 29 maj 2010

Uppgraderad Tilda



I veckan fick jag en efterlängtad uppgradering på jobbet. Jag kan nu titulera mig Senior Consultant och jag är oerhört glad och stolt över mig själv. Efter allt slit de senaste två åren tycker jag själv att jag verkligen var värd detta!

Det fick bli lite bubbel på fredagskvällen för att fira.

Idag har jag fått liv i bilen igen efter batteriladdning och kunde köra iväg och storhandla. Jag är så van att ha Anders med mig och vi är verkligen en zynkat team när vi handlar och vi vet precis vad vi ska ha och springer mellan hyllorna och vagnen som små illrar. Vid betalning en som packar upp på bandet och en som packar ner. Snabbt och smidigt och sen hem och repris på zynkandet när vi laddar kyl, frys och skafferi. Därför tycker jag nu att det går väldigt långsamt och är tråkigt att själv handla och det är ett himla kånkande med allt till vår "storfamilj".

Ikväll blir det Pizza Misifrutti och sen ser jag fram emot Mors-dags-firande i Genarp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar