måndag 31 maj 2010

Mammas dag


Igår var vi som jag berättade i Genarp och firade alla mammorna. Den här mamman fick härligt mangodoftande duschcreme från Kings & Queens och finpincetter så jag kan få välformade ögonbryn!


Den här mamman busade och lekte med sötaste söta Edith medan mamma nr 2 dukade fram bubbel.


Mamma nr 3 får hjälp av öppna stort paket.


Ursöta tofflor från Calou. Jag tror hon blev glad :) Så här vill jag också kunna göra när jag är 71! "Fina kor" konstaterade Edith.


Bubblet skulle vi dricka när vi planterat Ediths dopträd. Gudföräldrarna sätter det fina lilla körsbärsträdet på plats. Gropen var förgrävd ska erkännas. Tack till grävmaskinisten!


Titta sådana fina blommor det är på mitt träd!



Efter härlig grillbuffé, som tyvärr fick ätas inne på grund av regnet, serverades de här läckerheterna, den ena godare än den andra!

Magen stod åt alla håll när vi körde hemåt till tappre mannen som inte kunde följa med.

Idag har jag ätit trevlig lunch på Cosmopolitan med Marie J. Efter det besök hos frissan, men det får ni se en annan dag.

Imorgon bitti bär det av till Stockholm för bloggskola! Nu ska det även bloggas i jobbet. Privat är jag ju redan nästan en gammal räv på den saken.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar