lördag 19 juni 2010

Konsert med Rod Stewart

Mot alla odds blev det faktiskt Roddan-konsert igår kväll! Kvällen inleddes med invigning av grannens takterass. Den har blivit helt otroligt fin och vi uppvaktade med bubbel och en bild på terassen från vår lägenhet. Vi träffade arkitekten som ritat på terassen och han var till och med uppe och tog sig en titt på vår lägenhet. Våra förutsättningar är dock helt annorlunda i ett gammalt hus och det verkar näst intill omöjligt att få till det. Om vi inte flyttar ett halvår som han sa... Det är tak och golv som måste förstärkas och jag vet inte allt. Det lät väldigt jobbigt och svårt...


Här laddar vi inför konserten.




Rod Stewart levererade en rad med hits och Malmö Stadion sjöng och var med. Roddan är still going strong måste man säga. Vi satt bra under tak i den lite kyliga junikvällen. Baby Jane, Maggie May, It's a heartache, I am sailing - gamla godingar på rad. Tror Anders uppskattade sin födelsedagspresent!

Kvällen avslutade vi med ost, kex och lite vin hemma.
.

1 kommentar:

  1. Visst uppskattade jag presenten och jag är superglad att jag repat mig så pass att vi kunde gå!! Det trodde jag verkligen inte för 2 veckor sedan.... Tack än en gång för en fin upplevelse som vi delade :-)

    SvaraRadera