tisdag 15 juni 2010

Ny energi

Idag har jag riktigt mycket energi! Sov helt ok och tycker faktiskt jag ser mycket piggare ut än vanligt. Bestämde mig för att gå från jobb i tid och körde ett styrketräningspass direkt när jag kom hem. Hittade en gammal CD-goding från -94 "När vi gräver guld i USA" som gjorde sitt till för att det skulle bli ett roligt träningspass.

Vi gjorde en härlig och fräsch sallad med bland annat fetaost, avokado, krutonger och cashewnötter och så lite stekt kycklingfilé till det. På med massa Wasabi&Sesame-krydda från Santa Maria. Har ni inte provat den så gör det - den lyfter verkligen maten.


Idag är jag en Marco Polo-tjej! Både kjol och kofta därifrån. Köpta förra sommaren och jag gillar verkligen den kombin. Snygg och ledig på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar