onsdag 2 juni 2010

Summer blond



Tänkte visa mina nya blonda slingor men det blev inte så bra med web cam... Min frissa tyckte jag skulle lägga i lite extra blont för att framkalla sommaren och jag tror faktiskt det funkade! Titta bara - idag är det ju solsken!

Var i Stockholm igår för att lära mig allt om business-bloggande och det var väldigt kul och inspirerande. Sen var det raka spåret hem för årsstämma i bostadsrättsföreningen. Jag lyckades klara mig undan en styrelespost även för nästkommande period men det kryper närmare och närmare, vi är ju inte så många i föreningen. Jag var ju med i styrelsen i hela 10 år i förra föreningen så jag känner att jag måste pausa från det lite till innan jag är beredd.

Fick mysigt sms frå Ullis igår att Edith dansar som Mian därhemma - det gläder mostershjärtat!

Slänger in min senaste bokrecension också, den har legat klar ett tag: Livet aviga och räta.
.

1 kommentar:

  1. Ska bli intressant att höra om "Blondes have more fun" ;-)

    SvaraRadera