torsdag 17 juni 2010

Laddar inför Roddan

Ikväll laddar vi med Roddan-musik för fullt här hemma. Imorgon är det äntligen dags för konserten med Rod Stewart. Anders fick biljetter till konserten av mig i födelsedagspresent i december så man har ju nästan glömt bort det. De fina sittplatserna under tak är väl inte det som är det bästa just nu med tanke på att Anders har svårt att sitta men vi gör ett försök ändå. Vi får väl gå hem om det inte funkar helt enkelt...

Idag har vi haft ännu en härlig sommardag med sol och värme. Allting känns roligare och lättare när solen skiner - så är det bara.


Härligt att kunna använda sommarklänning! Denna kommer från Marlboro Classics och är flera år gammal men still going strong.



Ny löprunda efter jobbet idag. Ny taktik med att springa två låtar och gå en låt idag. Jag var rätt slut när jag kom upp i lägenheten igen efter att ha slutspurtat fem trappor upp. Jag är stolt över mig själv att jag tvingar mig ut. Förhoppningsvis ska det, förutom bättre kondis, ge bättre sömn.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar