torsdag 10 juni 2010

Mmmm choklad...

Här sitter jag och mumsar i mig härliga chokladpraliner.... Det är sjukt stressigt just nu så det kan jag vara värd! Dessutom har jag faktiskt kört ett styrketräningspass nu ikväll - jajamensan - nu jäklar är jag igång.


Ikväll blev det hemgjorda hamburgare med goda tillbehör - lovorden haglade från familjen.
Sommarfötter i nya skor från Geox - ett märke jag upptäckte i Italien och som också finns att köpa här hemma. "Skon som andas" - inga "svittiga" fötter här inte. Dessa är inhandlade på Jerns. Synd att det inte är någon sommarvärme bara... Före Italien gillade jag inte alls kilklack men efter att ha sett en miljon skor med just kilklack på vackra italienskor tyckte jag plötsligt det var riktigt snyggt - så snyggt att jag var tvungen att köpa mig ett par. De här har dessutom en väldigt smal klack så bakifrån ser det ut som ett par riktigt höga klackar och man får riktigt schyssta spiror :)


Nu väntar ett nytt nummer av Sköna Hem - och en chokladpralin till tror jag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar