onsdag 13 maj 2009

Senaste tillskottet - en liten bloggdator!


Jippie, vi har köpt en liten Notepad. Den är jätteliten och fin så nu kan jag blogga överallt! Vi var på MediaMarket (den här gången var vi inte i butiken i Svågertorp ni vet.. utan i Toftanäs). Skulle bara kika lite och köpa dvd:er men ut kom vi med en liten 10 tums Lenovo, numera även kallad Lilllan. Har lite svårt med tangenterna nu i början, det känns som jag har fingrar tjocka som falukorvar när jag skriver. Jag är ju van att skriva blixtsnabbt, men det ska nog inte dröja länge förrän jag vant mig vid Lillans tangentbord.
Vi tvekade länge mellan en röd och blank och en svart men det slutade men en svart. Den röda var helt vit på insida och tangentbord och jag ser framför mig hur vi har Lillan med oss överallt, t ex när vi lagar mat i köket och söker bland recept så det bidde till slut en svart. Kladd syns mindre på svart hoppas jag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar