torsdag 1 april 2010

En papaya...bodylotion... och en plats på hyllan...

Det poppar upp apotek som svampar ur jorden runt om oss just nu. Inom en radie av 500 meter har vi nu 4 apotek och det är ju bra om man är lite krasslig. Vad som också är lite trevligt är att det kommit lite konkurrens apoteken emellan och det är erbjudanden till höger och vänster. Jag har storhandlat munskölj, vitaminer och allehanda cremer de senaste veckorna.


Jag hittade en riktig liten goding till kroppslotion - Natuvive - med härlig papayadoft. Ni som känner mig vet ju att jag äääälskar att smörja in mig :) En dusch och sen smörja in med väldoftande kroppslotion innan man går och lägger sig, häääääääärligt!!!! Då sover man som en prinsessa... eller.... nåja, mysigt är det iallafall. Min favorit är ju annars Bodyshops bodylotion och bodybutter men lagret från jul och födelsedag börjar ta slut nu. Hursomhelst var denna papaya-lotion från apoteket också väldigt god och mycket prisvärd. En trevlig kombination.
Mera smörj åt folket!


3 kommentarer:

  1. "Mera smörj åt folket"
    Är inte det Hans Scheikes gamla motto?

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ja den där gamla sekten ja, folk kanske tror att jag startat en förgrening :-D

    SvaraRadera
  3. Åkt till Vitemölle och tagit fram påskriset, ja vad ska vi tro? :)

    (Det var tur att jag googlade, skrev först Ulf Schenkmanis men fick en liten känsla att det kanske var fel!! Då hade det blivit en väldigt konstig kommentar).

    SvaraRadera