måndag 12 april 2010

Zack design och så lite power-walk igen

Det blev ett par snygga glasunderlägg i silikon från Zack på lunchen idag. Köpte dem på Trend som ligger i samma hus som mitt jobb så det var inte någon lång tur trots vackert vårväder. Nu när vi investerat i ett fint glasbord måste vi ju vara rädda om det. Svårt att hitta snygga glasunderlägg men de här tyckte jag var riktigt fina!



Efter jobbet snörade jag på mig mina ny walking-dojor, hängde på mig iPoden och powerwalkade i en timme längs med stranden. Härligt att komma ut efter en dags stillasittande kontorsarbete.

Hemma igen fixade jag lammfärsbiffar med tomatsås, ris och youghurt. En riktigt god rätt som jag snart lägger upp här på bloggen. Men först - krämig kycklinglasagne från igår.

Ha en fin kväll!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar