onsdag 28 april 2010

Jag längtar till Italien...

... till Italiens sköna land
Där små citroner gula, de växa uppå strand....

Nu börjar jag faktiskt tro på att vi ska komma iväg på semester imorgon. Det känns jättekonstigt för jag har inte vågat hoppas på att det blir någon semester på grund av det jädrans askmolnet. Därför har jag absolut inte planerat någonting eller tänkt ut vad jag eventuellt behöver fixa innan. Så ikväll blir det till att titta över garderoben och börja packa för vi åker i ottan imorgon bitti.

Igår var jag i Stockholm och tillbringade därefter ett par kvällstimmar på Bromma flygplats på grund av försenade och inställda flyg. Då var jag nära att tappa modet igen...

Har lunchat med Tina på vårt stammis-ställe Koi idag. Jättemysigt och gott som vanligt. Love sushi!!!!

Ja, vad tror ni -sitter jag och njuter av en äkta italiensk cappuccino om sisådär en 18 timmar????





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar