tisdag 28 september 2010

Hemmajobb

De här veckan jobbar jag med ett projekt som kräver mer än 100% av min tid. Därför sitter jag hemma och jobbar så jag kan fokusera all min tid på detta projekt. Rätt så skönt eftersom jag fortfarande är lite skröplig och kan jobba i myskläder.



Mitt i all stress kan jag njuta av att gå ner i vårt nya fina kök och göra mig en god kopp kaffe och sitta en stund på barstolarna och läsa dagens tidning.

Men det är långa dagar och hjärnan går på högvarv, vilket betyder att jag har svårt att sova... så trött är jag både av att vara sjuk, ha svårt att sova och tuffa deadlines.

Den här hösten börjar inte bra... Jag som var i sådan form efter semestern. Nu är jag krasslig tredje veckan i rad och har inte kunnat ägna mig åt någon träning på flera veckor. Börjar längta efter någon form av ledighet snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar