söndag 26 september 2010

Hos Helene och Ronnie i Björnakroken

I helgen har vi varit och hälsat på Helene och Ronnie i deras mysiga hus på landet.

Kvällen började med bubbel och en massa goda snacks. Till förrätt fick vi kräftsoppa med havskräfta, därefter helstekt oxfilé med italienskt mos, svamp och sparris och till dessert creme caramel. Detta sköljdes ner av en del vin....och sen lite godis på det... Allt var så gott och gissa om magen stod åt alla håll. Vi hade en jättetrevlig och rolig kväll innan vi sent på natten snubblade in i gästrummet för att sedan vakna till en härlig frukost med frallor, ägg, juice, te och kaffe.

Tack för all gästfrihet och en supermysig helg!







Nu måste jag försöka kurera mig och bli frisk, halsen svider igen och jag känner mig trött och hängig. En jobbig och fullspäckad vecka väntar - och jag skulle verkligen behöva alla krafter för att orka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar