onsdag 1 september 2010

Köksleverans

I morse anlände köket i mååååånga delar. Jag fick agera sekreterare och pricka av alla kollin efter hand - stort och smått. Det tog sin lilla tid. Länge pågick en jakt efter kolli nr 42 som efter idogt letande satt ihop med kolli 43.

Status efter att allt var uppburet blev ett transportskadat hörnskåp, ett knäckt fläktfilter och en saknad vask. To be continued alltså....


Imorgon är det dags för montering - det ska bli väldigt spännande. Det kommer säkert dyka upp små oväntade överraskningar.

Utan chans att fixa mat prövas nya hämtställen. Idag testade jag sallad från Mad Miss Molly's här på Gamla Väster, ett nytt och trevligt litet café, som även har take-away. Klart godkänt!



Kör hårt med min träning för att stärka mig och orka med mitt stressiga liv och dåliga sömn - igår jogging, idag styrketräning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar