onsdag 29 september 2010

Working 9 to 5 - nä 8 - 8 - minst...



Jobb, jobb, jobb.... jag hinner INGENTING dessa dagar! Jobba mycket, äta lite, sova lite är det som gäller. 8-timmars arbetsdag, vad är det? Jobbar dessutom nattetid med att försöka lösa allehanda problem... Min sömnterapeut skojade om det och undrade om jag satte upp timmar för mitt nattarbete - ja, så kan man ju också se på det.
Jag har inte varit ute knappt någonting på tre veckor. Bara korta rundor i parken med Wilma när inte Anders är hemma med tjocka halsdukar lindade omkring min onda hals.

Jag är så sugen på att handla lite höstkläder nu. Vill ha nya stövlar och en ny vinterkappa. Min gamla vinterkappa har ett stort hål i ryggen/ärmen så det blir lite kallt tror jag. Och så kanske några snygga koftor eller klänningar kanske... och strumpbyxor... Men när ska jag hinna det? Kanske till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar