torsdag 18 februari 2010

Sim sala bim



Stress och lite sömn är ingen jättebra kombination.... Känner mig trött och sliten med påsar och mörka ringar under ögonen varje morgon. Tur det finns make-up. Mitt bästa tips är Touche Eclat från Yves Saint Laurent. En favorit-concealer som är super på att trolla bort trötta ögon. Dutta på och genast ser man lite piggare ut! Brukar bli framröstad som bästa make-up-produkt år efter år. Dyr men dryg. Jag brukar passa på att köpa tax-free när jag flyger.

Ikväll blev det min hemgjorda pizza till familjens stora glädje. Ungdomarna säger att det är bästa pizzan i världen - det blir man ju lite glad av. Sköna hem kom i brevlådan idag så nu blir det pyjamas och soffan!


2 kommentarer:

  1. Vilken tur du har som kan sminka över din trötthet... själv har jag haft en j-vla knast så jag har fått gå osminkad till jobbet hela veckan, man ser ju inte direkt piggare ut. Hoppas jag inte är lika sliten efter helgen, måste bli mycket vila och sömn. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Stackare där! Hoppas du får en skön helg och kan vila upp dig lite... Mer snö är utlovat så soffan verkar som en god idé om jag får tycka! Kram kram.

    SvaraRadera