tisdag 9 februari 2010

Vinter och varma ullkoftor



Nån mer än jag som är trött på vinter och snö nu? Varma ullkoftor används mer än någonsin denna vinter. Här en gammal Molly-favorit som hängt med några år. Senast idag fick jag komplimang för den faktiskt. Och för min gamla H&M-kjol inköpt för 149:-. Lite vårfräscha slingor i håret gjorde jag igår för att pigga upp mig. Mocca och guldblond heter färgerna blandat med det egna (vad nu det är för färg: leverpastej kanske..).

Idag fixade vi en god pastasallad med kyckling, bacon, champinjoner, soltorkade tomater, fetaost, gurka, rödlök, sockerärtor, ruccola och cashewnötter. Till det lite guacemole. Mumsigt efter en stressig dag på jobbet. Massor av tända ljus i vår fina lägenhet gör att man långsamt varvar ner. Och titta - nu hittade jag en bit mörk choklad på skrivbordet - vilken lycka.

Imorgon ser jag fram emot efter-jobbet-fika med Tina och Malin!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar