tisdag 2 augusti 2011

Summer's back

Så kom den åter, den underbara sommaren! Nu är allt som det ska igen! Lata dagar med långfrukost på terassen, solvarm terass som värmer mina bara fötter..
  

Utsikt från en solstol. Här ligger jag och läser en av alla mina semesterpockets. Just nu "Sånt man bara säger" av Helena von Zweirgbergk. Himlen är knallblå, fjärilar och sommarbin flyger och surrar runt omkring mig, landar en stund i en stockros för att sedan flyga vidare. Jag pustar lite i värmen och vänder mig till andra sidan. Benen är bruna - livet är gott.


Ett glas svalkande Sauvignon Blanc på terassen, är inte det semester så vet jag inte... Vill aldrig den ska ta slut denna underbara sommar. Lever i semesterbubbla här i vårt underbara Casa de la Vik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar