måndag 27 december 2010

Anders kalas

God fortsättning alla bloggläsare! Hoppas ni haft en härlig och avkopplande jul.
Jag har jobbat några timmar på förmiddagen men nu tar jag ledigt igen.

Tänkte jag skulle visa upp några bilder från Anders kalas men det blev visst inte så många. Värden och värdinna sprang mest omkring och fixade med mat och dryck så det blev bara några få foton.

Jag uppvaktade på morgonen med plånbok från GANT med många fack för kort :-). Den var inslagen i ett STOOOORT fint paket så att han inte skulle kunna gissa sig till innehållet. Visst är det roligt med paket som man lagt ned lite jobb med att få fint, det här var en stor mörkblå papplåda fodrad med blå-vita ränder, massor av silkespapper och vita breda band runtom. Men det kanske bara är jag som tycker så...?? Nu kanske jag bara får tomma fina paket till min födelsedag, ha ha.

Sen var det dags att förbereda för kvällens middag som bestod av:
Bubbel och snacks
Päronsallad med chevre och prosciutto
Boeuf Bourgignon
Calvadosäpplen med kanelmousse och äppelgelé

Tjocka släkten kom på besök med fina presenter: Mamma, Pappa, Ullis, Johan, Edith, Foffe, Elle, Mats, Emma, Adam, Erik, Johan och Martina.

Min present var en plånbok från GANT
Viktigt att välja rätt vin till maten - här är en som kan :-)
Sötaste Eddie hade mycket att stå i
Bus i soffan... Ska man stanna eller fly?
Efter kalaset hade vi julklappsutdelning med Johan, Martina,
Foffe och Elle. Glada miner när paketen öppnades.
Kompisar - Wilma och Zelda


Lite trötta framåt natten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar