torsdag 30 december 2010

Mitt 2010

Så här dagen före nyårsafton blir jag lite smått nostalgisk och tänker tillbaka på året som gått och allt som hänt. I många år, när jag levde ensam, fasade jag för nyårsafton och framförallt tolvslaget. Jag fick alltid en sorglig känsla av året som flytt och vad som komma skulle nästkommande år. Ville helst krypa under täcket denna dag och vakna upp någonstans i mars igen.

Denna känsla har jag sedan ett par år övervunnet och nu är det enbart mysigt och festligt med nyårsafton. Ända sedan i Båstad 2005 faktiskt....

Det har blivit lite av en tradition av fira nyår med Helene och Ronnie och även i år kommer våra kära vänner på besök till oss och jag ser fram emot en kväll i goda vänners lag OCH tolvslaget när jag får pussa min älskling GOTT NYTT ÅR!

Häng gärna med på mitt 2010 i bilder:

Vi bjöd alla "barnen" på ABBA-show i januari













Min lille påg fyllde 20 i mars....















Till valborg semestrade vi i underbara Bologna

















Anders opererade höften i maj och vi köpte en ny säng
från Carpe Diem, heeeeeelt underbar
















Vi var på plats när Roddan var i stan - A gjorde ett
hjältedåd och lyckades ta sig dit på sina kryckor...

















Midsommar med familjen i Småland






I juli flög "mina ungar" ur boet... men det är bara
150 meter till deras lägenhet,
perfekt tycker kycklingmamman...

Semestern började med skaldjursplatå och champagne













En fantastisk sommar med fantastiskt väder















I september/oktober gjorde vi om köket















Vinprovning i Stockholm i slutet av oktober















Björn Skifs på Malmö Arena - grymt bra


















En hyllning till Queen har vi också hunnit med...

och en massa andra partyn....















... och härliga tjejmiddagar
























Tomten kom till mig även detta år och jag hade varit
så snäll, så snäll och fick massor av fina klappar!!





















































Hoppas ni också haft ett bra 2010. Nu laddar vi för 2011...
GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar