onsdag 29 december 2010

Nyårsplaner

Här är det förkylt och ont i halsen.... Det var inte direkt det jag planerat med min ledighet... Försöker ta hand om mig så gott det går för att bli pigg och frisk till nyårsafton. Vi har bjudit hit Helene och Ronnie och jag sitter och planerar nyårsmenyn för fullt.

För er som vill ha lite tips och inspiration till nyårssupé har jag lagt upp lite förslag på Tildas Kök & Vin!

Just nu håller vår städerska på att feja för fullt på nedanvåningen. Det känns lite underligt att sitta en våning upp och vara ledig medan lägenheten städas men det är väldigt skönt nu när jag inte känner mig frisk. Tittade ut genom fönstret över de snötäckta takåsarna och just nu strålar solen från en klarblå himmel. Jag ska bylta på mig massor av tjocka kläder och ta en lång promenad i parken med Wilmisen. Snön har legat som ett tjockt fruset lager på takfönstren i flera veckor så man har inte kunnat se ut men nu har det visst släppt, härligt att få in lite mer dagsljus!

Myskofta från Odd Molly, en gammal kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar