onsdag 8 december 2010

I mina strassiga skor

Jag har världens lilla soffpotatis till hund. Titta bara som hon gömmer sig bland kuddarna och sneglar upp lite som om "syns jag verkligen här" fast jag redan fäst på kopplet och allt. Man lockar och pockar men lilla busan rör sig inte ur fläcken, inte förrän man säger det magiska ordet - GODIS - då står hon givakt på en millisekund...


Vad gör jag en kväll som denna då? Jo, provgår mina nya skor som jag ska ha på julfest och Awards på fredag. Kom på att det kanske var läge att ha haft dem i alla fall en liten stund innan man ska gå och stå och dansa i dem en hel kväll. Rätt höga klackar för att vara jag. Stilen är dock något udda ikväll med mysbyxor och högklackade strass-skor... Diggi-loo, diggi-lej, alla tittar på mej, där jag går i mina strassiga skooooor.... Det är knappt man sina ögon trooooor ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar