lördag 14 januari 2012

Äntligen helg och ett vitrinskåp på plats

Toodelooo på lördagsförmiddagen!
Här sitter jag och surfar runt lite, dricker te och unnar mig en soft morgon utan stress.




Vilken vecka det varit. Det känns som en evighet sedan det var julhelg fast det egentligen bara gått en vecka sedan jobbet startade "på riktigt". Och vilken vecka det varit, jag är helt slut...

Igår kväll städade jag ut julen. For på som en ångvält bland kartonger och papper medan Wilma låg och kikade på mig från soffan och undrade vad i all sin dar som stod på. Nu känns det ljust och luftigt igen (även om vi inte hade särskilt mycket pynt) och jag tror jag ska gå ner på stan och köpa hem lite tulpaner och kanske någon annan blomma.

Den här helgen blir det ingen tur till Lilla Vik. Jag bjuder på några bilder från senaste inköpet till Casat istället; ett vitrinskåp. Vi är jättenöjda med det och framförallt att man kan stuva undan en massa i lådor och korgar.



Nu blir det en espresso och sen en tur ut på stan. Måste köpa present till Ullis som fyllde år igår. Vi ska fira gemensamt kalas i Genarp ikväll. Mannen är i USA och sonen jobbar så det blir en liten skara. Men mysigt ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar