onsdag 11 januari 2012

Hello India

I början av februari åker jag till Indien!

Yes, nu är det bokat. Det blir en jobbresa till Indien för att besöka marketing-teamet jag jobbar med. Kolkata (Calcutta) och en sväng till Dehli.



Det är massor av praktikaliteter som ska ordnas och det är nästan ett heltidsjobb med att få ihop allt med bokningar, blanketter som ska fyllas i, och visumet ska vi bara inte snacka om...., säkerhetskurser, vaccinering och tusen andra grejor.



Ska blir otroligt spännande och roligt att äntligen få besöka Indien och framförallt att träffa hela mitt team, som jag jobbar så tätt ihop med varje dag. Nu får de typ träffa den blonda häxan som styr och ställer långt borta i Sweden, ha ha.

Ser ni värsta blingade telefonen :-) Så vi inte ska ta fel. Mannen får rysningar men jag tycker den är ganska SNYGG!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar