söndag 29 januari 2012

Bebismys

Finns det något mysigare än att snusa på en liten nyfödd?
Nej, tror knappast det. Här världen är lilla Signe, en vecka gammal. Min lilla systerdotter.




Vilken liten sötnos, så snäll och sa inte ett pip på en hel dag! Jag har haft en jättemysig dag i Genarp med mamma och pappa och Ullis, Johan, Edith och Signe. Massa god fika och myspys. Edith och jag och Wilma var ute på en lång promenad i snön. Så lång att de började på bli oroliga och skickade ut Johan för att leta efter oss. Förstår inte det, jag som har världens bästa lokalsinne, skulle väl aldrig kunna gå vilse...



Dagens slappa klädsel i långkofta från Bondelid, tights och sockar. Och så en god Espresso. Nu ska jag ta mig an en stor strykhög och fixa här hemma och sen var det ny vecka igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar