måndag 30 januari 2012

Det är mååååååndag....

Idag är det måndag på riktigt.
En sådan där dag när allt är jobbigt. Sov uruselt i natt och är trött så ögonen går i kors. Har stressat som en galning utan att få vare sig lunch eller en andningspaus. Seg dator och en massa strul på det... Har sagt en hel massa fula ord till min dator ikväll, och hotat med att slänga den i golvet, men inte fasen bryr den sig.


Snyggelisnyggt armband från Baglady har jag på mig idag. Fick det av sis med familj i födelsedagspresent. Ett riktig Tilda-armband minsann. Och passar typ till allt.


Lite vår på soffbordet i form av vita pärlhyacinter i vasen jag köpte för ett tag sedan på Åhléns tillsammans med vitt stenkross. Verkligen nöjd med arrangemanget - blir glad av att titta på den spirande grönskan! Ska tända en massa levande ljus och sätta mig med en kopp te och lugna ner mig lite nu.

Imorgon är en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar