lördag 28 januari 2012

Dagen efter...

Hem, ljuva hem. 
Liiiite trött idag efter gårdagens festande i Stockholm med middag och awards. Man är ju inte 25 längre om man säger så... 


Men kul var det. Fest och glam och dans natten lång. Här är jag på mitt hotellrum innan det är dags att gå ner och vara festvärdinna och hälsa 700 kollegor välkomna. Man blev lite torr i halsen redan efter 200 kan jag berätta. Vi var på Stockholm Waterfront och det var ett häftigt ställe. Hade jättesvårt att somna och varva ned och låg och läste Camilla Läckberg - Änglamakerskan - en lång stund innan ögonen gick i kors. Vaknade alldeles för tidigt trots att jag hade kunnat sova länge eftersom flyget inte gick förrän klockan 13:00. Men det blev en lång god hotellfrukost i alla fall och det är ju aldrig fel.



Ikväll ska jag inte göra många knop. Mysa runt i mjukiskläder och ulliga, gulliga strumpor och softa i soffan och längta efter min man.

Och imorgon ska jag träffa en liten ny familjemedlem - Signe - oh så mysigt det ska bli att få snusa på en liten bebis igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar