lördag 30 januari 2010

Ängelholm en fredagkväll

Pustar ut efter en vecka med extremt lite sömn som avslutades med sälj- och marknadskonferens i Stockholm torsdag-fredag. Vi skulle landa hemma på Sturup klockan 19:30 igår kväll. Istället hamnade vi lite otippat i Ängelholm (!) Landingsbanorna var nedisade så det gick inte att landa på Sturup. Så vi hamnade lite väl långt norrut denna fredagkväll till mångas förtvivlan. Sedan bussades vi genom ett snöigt Skåne ned till Malmö centralstation och sedan vidare till Sturup för att hämta bilen. Något slitna och hungriga som vargar var vi hemma vid midnatt. Snacka om lång arbetsdag....

Jag fyllde förresten 25 år på företaget och uppvaktades inför alla dessa människor med ett stort fång tulpaner (som sedan fick resa många timmar hem utan vatten, det är ett under att de nu står så fina på soffbordet...), champagne och ett presentkort på restaurang Bloom.. Jag vet inte hur många som skojade att jag måste börjat jobba som 5- eller 10-åring för inte kunde de tro att jag var såååååååååå gammal. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det, ha ha... Kul att folk tror att jag är yngre men inte att de sedan tycker att jag är gammal!!!! Strunt samma, jag har ju sagt att jag ska bli en "hot 50-åring" men som tur är så är det ju faktiskt några år tills dess.


Mina vackra Marketing-kollegor


Tro't eller ej men här sjunger Anders faktiskt
kareoke. Inte helt frivilligt dock... och han
lyckas gömma sig ganska bra...


Del av prestenten som jag bar runt på i många
timmar innan vi var hemma



1 kommentar:

  1. Då har du fått hälsa på min hemma flygplats... :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera