måndag 18 januari 2010

Happy Birthday to me :-)

Ja, så var man ett år äldre "på riktigt" idag.. Det känns bara bra faktiskt. Jag hade min åldersnoja strax innan jag skulle fylla 40 men sen har livet bara blivit bättre och bättre sedan dess. Nu är det bara helt fantastiskt bra! Man kan ju inte gå omkring och jämföra sig med unga, vackra 25-åringar precis men man får göra det bästa av den ålder man befinner sig i helt enkelt. Och jag har bestämt mig för att bli en "hot" 50-åring om några år, så det så!!!!

Har blivit väldigt hyllad och grattad via sms, mail och Facebook idag. Det blev man inte som 25-åring iallafall.

För ett år sedan provade vi viner på Fairview i Stellenbosch vid denna tidpunkt. Lite varmare och skönare. Kanske blir det lite vin även denna afton - det ryktas om Lemongrass ikväll (Crispy beef kanske).


Fantastisk vinprovning på Fairview i Stellenbosch,
Sydafrika 18 januari 2009.

2 kommentarer:

  1. En underbar födelsedag till en underbar person. Mina varmaste men ack så sena födelsedagskramar till dig goa Marie.
    Kramar till er alla från Marie (i Vellinge)
    Ps Mina komplimanger till Anders för valet av halsband. Ds

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga Marie!
    Visst är halsbandet fint... Jag är så otroligt glad för det!

    SvaraRadera