måndag 4 januari 2010

Kastrullekar med Eddie och en klonad bebis

Jag är superförkyld och hängig. Näsan och ögonen rinner och jag nyser 100 gånger om dagen. Inget vidare alls och jag orkar knappt göra något överhuvudtaget. Lite piggare blev jag förstås när Eddie och Ullis kom på besök tidigare idag. Vi fikade och pratade och Eddie tog sig såklart en titt på mina armband. Jag passade Eddie när Ullis gick en runda på stan. Tiden gick alldeles för fort, vi tog fram kastruller, vispar och slevar och "lagade mat", jag hade kunnat passa en bra stund till :-). Vi tittade på gamla foton från när Ullis var liten och Edith är verkligen en liten kopia av sin mamma. Man kan knappt se vem som är vem och det roliga är att de har ungefär samma sorts kläder och gör precis likadana miner - bara cirka 33 år som skiljer dem åt!

Eftersom Ullis är stor på den här bilden måste
det vara Edith som sitter i hennes knä

Ullis köpte med sig goda baguetter från Picnic som vi mumsade på till lunch. Jättemysig dag, nu ska jag bara vila och ta det lugnt. Imorgon fyller Wilmer 2 år så vi ska på kalas. Hoppas verkligen vi piggar på oss tills dess. Ja, Anders är lika hängig som jag.

Okej, men vem är det här...???





2 kommentarer:

  1. De sista bilderna måste vara Edith och tagna idag, eftersom jag vet att ni har en brunaktig heltäckningsmatta i hela lägenheten!

    SvaraRadera
  2. Glömde berätta att vi målat om hela lägenheten med mörkblå väggar också... känns liksom såå trendigt...

    SvaraRadera