onsdag 16 mars 2011

Bilder från gästrummet

Hejsan hoppsan i onsdagskvällen. Tittar in för en liten snabb update. Hade en jobbig natt med ont, ont, ont i armen så det blev inte mycket sömn. Bestämde mig för att jobba hemifrån för att kunna ta lite pauser och röra armen men dagen blev extremt stressig och trots värmeplåster och vetevärmare på nacken känns det inget vidare. Gullig man köpte hem en mini-spik-matta som man fäster runt armen, ska prova den imorgon.

Ikväll har jag bakat min berömda After Eight kladdkaka för imorgon kväll kommer mina kära väninnor Helene och Monika till mig. Det ska bli jättekul, det är hur längesen som helst som vi träffades alla tre.


Dagens oglamourösa Tilda - klädd i mysdress - dock fin sådan från Peak! Älskar att lufsa runt i denna mysiga velourskapelse här hemma. 


Här en bild från "nya" gästrummet. Skänken är från IKEA och den blev jättebra med sina stora lådor med plats för mycket förvaring. Christoffer har gjort superfina tavlor till oss som vi placerat på tavellister. Ska fota lite närmare så ni får se hur fina de är!


Zinkhus från Walter och Co, zinkkruka inköpt på Mixin och liten skål med hjärtan från Österlen.


Söt liten zinklanterna från Bloomingville och bokstäver från Åhléns. Lite mer bilder från andra vinklar kommer en annan dag.

Nu ska jag hoppa i bingen och läsa en bit i min bok, natti-natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar