fredag 4 mars 2011

TGIF

Dagens är tunika från Hunky Dory, rea-fynd från början av året

Freeeeeedag, äntligen är du här! Har precis avslutat veckans arbete och stängt ner jobbdatorn. Det har varit en bra vecka och jag känner mig nöjd med vad jag åstadkommit. Extra härligt att ta helg då!

Mannen min jobbar och jobbar. Sitter och funderar på om jag ska våga ringa mitt i stressen och höra när han kommer hem... Det blir ingen helg för honom så jag får roa mig på egen hand. Jag har massor jag skulle behöva fixa så det är bara att försöka att prioritera. Och försöka ta lite hand om mig själv också - typ göra ingenting kanske... Min arm och mage skulle nog gilla det, tror jag.

På söndag blir det i allafall fika med syrran och lill-fröken, det ska bli supermysigt.

Dags att planera kvällens middag. 

Gillar ni italienskt? Vill ni ha tips på en supergod paj med smak av Italien? Prova min parmesanpaj som serveras med härliga italienska delikatesser på Tildas Kök & Vin.

Ha en underbar fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar