söndag 6 mars 2011

Försmak av våren idag

Redan söndag kväll, inte klokt vad fort helgen springer iväg... Har haft finbesök av Ullis och Edith här idag. Vi åt våfflor och hade det mysigt.


Dagens är världens mysigaste hemmaplagg, min fina Odd Molly Ka-ching dress. Älskar att mysa runt i den här hemma. Äntligen har jag fått lite nya slingor och fått ordning på frisyren. Nu känner jag mig fräsch och redo för våren igen.


Även om det fortfarande är kallt så känns det väl ändå lite vår i luften, tycker ni inte? Det är något med ljuset som känns vårigt och idag har det varit riktigt soligt och fint. Tog långrunda i parken med Wilma och njöt i solskenet och kände hur bra kroppen och armen mår av att få röra ordentligt på sig.

Ikväll har jag tittat på film; Eat, pray, love med supersnygga Julia Roberts. Blir sugen på att sätta håret i lös knut i nacken när jag sett de fina bilderna, hon är bara såååå snygg!!! Och så blir man sugen på att åka till Italien igen och frossa i härlig italiensk mat. Det var en riktig feel-good-film så den kan jag rekommendera. Gillade boken jättemycket och blev inte besviken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar