fredag 25 mars 2011

Snart är det fredagsmys

Fy vad armen bråkar med mig. Den bara värker och värker och värker.... Idag har jag dessutom tillbringat alldeles för mycket tid framför datorn med jobbgrejor och fix med sjukskrivningspapper och sånt. Lika bra att fortsätta ett tag och blogga lite när jag ändå är igång :-)

Jag har powerwalkat i småregn idag men det gick bra det också. Plus två långpromenader med Wilma så kroppen blir rastad och kanske några hekto försvinner på kuppen. Man kan ju alltid hoppas.

Har ni ätit några våfflor idag, denna Våffeldag och Marie Bebådelsedag? Jag är väldigt förtjust i våfflor men mannen är inte lika glad i dem så det lär nog inte bli sådant smask idag...

Senare ikväll är det dags för FREDASMYS och vi gör det enkelt för oss och mumsar på räkor, baguette och ett litet glas vitt till det. Jag blir kanske en riktigt kul typ med tanke på alla tabletter jag stoppar i mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar