torsdag 10 mars 2011

Brun, smal och snygg...

I mitt förra inlägg skrev jag om vårkänslor och hur man kunde piffa upp vintertrötta kinder. Svårt att framkalla vårkänslorna nu när det ösregnar och blåser iskall halv storm. Lite solpuder på glåmiga kinder, javisst, men vad gör man åt en trött kropp???

Hittade den här bilden på en vältrimmad brutta från Mauritius 2006. Så ser jag INTE ut idag.... Vad hände? På den tiden hade jag visst inte Tildas Kök & Vin och på den tiden sysslade jag med något som visst kallas TRÄNING... Hört talas om det?

Hjälp, hur ska jag komma i form igen? Den förbaskade armen gör det ju inte möjligt att lyfta några vikter inte. Små pendelrörelser och "plocka äpplen" är vad jag kan göra nuförtiden. Gah!

Men ok, ut och powerwalka och springa skulle jag faktiskt kunna göra. Bara det blir lite varmare... och mindre blåsigt... och jag är mindre trött.. och...

För brun och vältrimmad är väl det som gäller?


Eller?
Nja, jag tar mig nog en bit choklad och kanske ett glas vin ikväll ändå :-)

2 kommentarer:

  1. Vad brun Anders var på Mauritius!

    SvaraRadera
  2. Eller hur!? Knappt så man känner igen honom ;-)

    SvaraRadera