tisdag 1 mars 2011

Gosiga Wilmabusan

Hej på er! En liten update från mig. Tiden springer iväg och jag hinner inte med vad jag önskar och vill. En mage som krånglar och en arm som värker och utebliven sömn gör väl sitt till. Det är inte tip-top just nu.

Har i alla fall hunnit med att duscha Wilmabusan. Nu är hon fräsch och lurvig och jättegosig. Snällt står hon i duschen när jag sprutar vatten och schamponerar och sköljer och donar. Efter att jag tagit ut henne ryste hon på sig så jag blev precis genomblöt jag med. För att hon inte skulle frysa när vi gick ut fönade jag henne med hårfönen. Det verkade som det uppskattades med den varma luften :-)

Nyduschad och nyfönad Wilmabus

I söndags var vi på det stora varuhuset igen. Snäll son följde med som bärhjälp. Vi inhandlade en stor byrå/skänk till gästrummet, tavellister, massor av ramar och en spegel. Nu ska det bara skruvas ihop och fixas, får se när det hinns med. En matta, en lampa och lite annat smått och gott ska även inhandlas - sen ska det nog bli lite mysigt och ombonat. Ni ska snart få se hur det blir!

Kvart i nio och nu kom mannen hem från jobbet. Ska göra honom sällskap med kvällsmaten.

Godkväll och vi hörs snart igen! Kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar