tisdag 18 januari 2011

28 (eller nåt...)

Oj, vad jag blivit grattad och firad idag! Man kan nästan inte tro att jag fyller x8 utan något helt annat jämnt :-) Morgonen började med ett mms där sötaste guddottern 2 år sjöng själv för mig (helt underbart, jag har spelat upp det 100 gånger) och sen har telefonen gått varm, både av samtal och sms. Och Facebook såklart, hi hi.

Fick frukost - och SÅNG - på sängen av A och ett STORT fint paket med en supersnygg handväska från Gant (hade varit med och pekat lite...).

Sen blev jag väldigt överraskad när min morgontrötte son dök upp med världens finaste mackor med massor av gott pålägg; chevre, valnötter, sallad... Hur gulligt var inte det? Det blev en mysig pratstund på morgonen och jag var inte på jobbet förrän vid halv tio-tiden.

Åt födelsedagslunch, indiskt på Lilla T, med söta väninnor Marie och Petra och sprang även på bästa väninnan Tina och fick en go födelsedagskram. Och där blir det lunch på torsdag minsann, längtar!

Ikväll har vi haft konstutlottning på jobbet och jag kammade minsann hem 11:e pris (gjorde jag bra, det var jag som drog lotterna) och A fick pris nr 42. Så nu har vi ytterligare två tavlor att pryda våra få väggar med härhemma - valde dock små lättplacerade.

Mannen är ute med sina tyska och engelska kollegor ikväll men vi firar på fredag istället med att gå ut och käka middag på Bloom in the Park och sen blir det ju gemensamt födelsedagskalas för mig och söstra mi på lördag minsann.

Kram mina vänner och glöm ej - CARPE DIEM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar