tisdag 11 januari 2011

Arbetsvecka nr 1


Dagens är kofta från Malene Birger och kjol från Bonaparte.

Nu är glada julen slut, slut, slut och arbetsveckan är inne på dag 2. Det var skönare att vara ledig om man säger så... say no more...

Känner mig supertrött redan. Vet inte om jag har något i kroppen eller om det är värken i armen och axeln som tär på krafterna. Mannen är fortfarande dålig och hostar så lungorna håller på att flyga ut men kan inte vara hemma från jobbet, suck.

Lagade en god lammfärslimpa och potatismos med dijonsenap samt rödvinssky i söndags och ikväll ska vi äta resterna av denna. Skönt att slippa fixa mat när man är trött. 

På fredag kommer en leverans till hemmet som vi väntat på många långa veckor, jag är spänd så jag håller på att spricka, kan knappt vänta på att få se hur det hela kommer att bli!

Ringde på dörren nyss och en annan leverans anlände till hemmet - viner från Sydafrikanska Vinklubben - 
varför blev jag plötsligt sugen på ett glas rött...????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar