torsdag 6 januari 2011

Myshöna och Wilmers kalas

Idag är jag en riktig liten mysis. Jag investerade i en tvättäkta mysdress igår när jag var nere en runda på stan. Har länge velat ha en lite "finare" mysdress och så hittade jag en på Peak, egentligen alldeles för dyr till att skrota omkring hemma i, men jag vet att jag kommer att älska att ha denna mjuka gosiga dress på mig för jämnan... Dressen är i benvit velour och helt ljuvlig. Ska nu med glädje slänga de gamla sunkiga mysbyxorna jag haft alldeles för länge.




Hittade även denna söta blus från Hunky Dory som jag tittat på tidigare och som nu var nedsatt med 30%. Mycket användbar både under koftor och till jeans och kjolar.


Sen blev det en superfin klänning från Odd Molly som jag länge sneglat på, också denna nedsatt 30% så då kunde jag inte låta bli att slå till. Den får ni se "live" en annan dag :-)

Igår var vi på kalas hos systersonen Wilmer som fyllde 3 år. Hade köpt ett spel och två bilar till födelsegrisen som uppskattades mycket. Wilmer hann med att både spela spelet och köra cirka 300 varv runt lokalen med bilarna under kvällen.





Idag har det snöat igen. Säkert 1 dm nysnö ovanpå all gammal snö. Blött och blåsigt och inte alls speciellt mysigt om jag får tycka. Ska bara ta det lugnt idag, min frozen shoulder plågar mig och jag har sovit dåligt inatt. Kan knappt kamma mig eller ta på mig längre så ont det gör när jag lyfter armen, känner mig som en gammal gumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar