måndag 3 januari 2011

Ledig måndag

Måndag och jag är LEDIG. Det känns extremt lyxigt att ha ännu en veckas semester. Ska försöka njuta allt jag bara kan av denna veckan och mest bara ta hand om mig själv. Läsa, kolla på film, gå på stan, baka, ligga på spikmattan, fika....

Ullis och Edith hämtade upp mig i förmiddags och vi har tillbringat dagen hos mamma och pappa och fikat och myst. Hann även med ett par ord med kusifinen Pia som tittat förbi.

Tänkte lägga upp ett smaskigt recept på chokladmoussen vi gjorde till nyår på Tildas Kök & Vin - väl värt att prova tycker jag. Kanske nu till Trettonhelgen?
Mousse och andra desserter blir väldigt fint att lägga upp i glas på fot. Köpte dessa små läckerheter för en billig penning på Åhléns häromdagen. Köpte de sista 4 som fanns och hoppas de ska ta in fler - då kommer jag att inhandla ett par till.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar