söndag 9 januari 2011

Kalas för Malin

Igår var det kalas för söta tjejen Malin som fyllde 8 år. Anders var krasslig och kunde tyvärr inte följa med, Johan var inte heller med så det var "bara tjejerna" som Edith sa. Vi hade köpt en bok i present "Sweet Home Design Book" som man ska klistra in och inreda lägenheter med hjälp av klistermärken, stickers, mallar och annat roligt. Tyckte själv den var jättefin, nästan så jag skulle vilja ha en själv faktiskt. Och så blev det en "glammig" börs med en liten peng i.

Det finns så mycket fina och roliga saker till små tjejer idag. Tänk om man varit en liten tjej på 2010-talet, det hade jag gillat :-) Och Malin, hon har massor av roliga saker! Bland annat en hund som kunde skälla och sitta på kommando, helt otroligt. Den var lite "olydig" men den lydde mig bäst och vi skrattade gott åt när man tänkte på hur man satt där och pratade med en låtsashund. Edith lärde sig snabbt att säga "skall Doggy" och så skällde den lille rackarn...

Sen designade vi fina provdockor med hjälp av tyger, band och pärlor. Också en uppgift helt i Tildas smak, hi hi... Vi byggde avancerade kojor med terasser och pooler och mysrum och tjejerna trivdes. Som ni märker tillbringade jag mesta tiden i lekrummet med mina små söta och goa tjejer.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar