onsdag 19 januari 2011

Många lådor blir det...

Hej denna onsdagskväll! Tittar in här för att visa min födelsedagspresent in action. Den fina handväskan jag fick från A är från Gant och nu är den fylld med allt vad en kvinna behöver; plånboken, telefonen, kalendern, några läppglans, plåster, Alvedon, ett mini-paraply, några OB, gummiband till håret, nycklar, passerkort till jobbet, en hårklämma, penna.... Tömde den gamla på en massa gammalt skrutt men ändå blev det en hel del i den nya, ja ja man är som man är.

Kunde bara inte slänga den fina kartongen som väskan låg i. Mitt (sko)låde-förråd börjar snart komma upp i samma size som i Kvarnby. Sssssch..... snart kommer nog lilla Sis och röjer :-)


Dagens är alltså min nya väska från Gant, kofta med pärlemorknappar från Malene Birger och en gammal mocka-kjol i beige från Frk


Och matchigt nog mitt fina pärlarmband från Maloa som har jättefina smycken som jag gillar väldigt mycket. Köpt på nätet nån gång men finns även på Åhléns om någon undrar.

Nu ska jag laga min goda Quiche - skink- och broccolipaj - då samlar man pluspoäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar