tisdag 25 januari 2011

Gråtrist tisdag piggades upp med söta mini-skålar

En särdeles gråtrist dag må jag säga. Fuktigt, råkallt, småregnigt... Måste säga att jag saknar snön, tro't eller ej! Snön gör ju i alla fall att det är ljust och trevligt - men det här - nä bläääää. Parken är en enda stor gegghög och ni förstår hur jag torkar Wilmas små tassar när vi varit ute på promenad. Vill inte ha små tassavtryck i den nya ljusa soffan tack :-)


Dagens är en tunika från Replay från förra säsongen och en liten äppelgrön espressokopp i handen. Jag har blivit en riktig liten kaffemoster minsann. Tycker det är hur gott som helst med en espresso allt som oftast. Har skippat rätt mycket latte eftersom min mage verkar protestera lite mot mjölk. Men gott är det så ibland får man ta smällen.


Piggade upp mig på hemvägen med att köpa dessa små mini-skålar i en billighetsbutik nära jobbet. 7 kr styck för dessa små sötnosar. Jag tänker att det kan bli fint att ha som små såsskålar när man serverar på en stor tallrik eller till gelé, nötter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar