torsdag 20 januari 2011

Koi-lunch med present

Idag har jag ätit en mysig och uppiggande sushi-lunch på Koi med Tina. Helgarderade mig idag och beställde bara med lax och räkor så det inte skulle smyga sig in några sillar eller makrillar :-) Dessa luncher är så mysiga och tiden bara springer iväg. Jag fick en söt liten påse i födelsedagspresent innehållande en sprillans ny bok.


Dagens är kjol från Stockholm, kofta från Rosebud och sjal från Joy. Och så den lilla presentpåsen!


Och i den dolde sig Viveca Stens senaste bok "I grunden utan skuld". Har gillat de två föregående "I de lugnaste vatten" och "I den innersta kretsen" jättemycket så jag ser verkligen fram emot att läsa denna tredje roman. Jag har ett riktigt bra lager av böcker som ligger och väntar på att bli lästa - härligt!


Och på tal om att läsa så låg "Sköna Hem" i brevlådan idag. Ser fram emot en mysig blädderstund med massor av inspiration. Ikväll blir det rester av pajen från igår så jag ska nog hinna slänga mig i soffan en stund.

Redan fredag imorgon, den här veckan har bara försvunnit. Måste börja planera för kalaset på lördag och imorgon ska vi ju äta gourmetmiddag på Blooms in the Park.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar