tisdag 4 januari 2011

Stövlar på REA

Idag har jag tyvärr jobbat lite mer än det var tänkt... Hade några grejor att fixa och så öppnade jag mailen och så gick timmarna. Inte vad jag planerat.

Hann även med en runda på stan. Fixade födelsedagspresenter till Wilmer som fyller år imorgon och Malin som ska ha kalas på lördag. Kikade in i några butiker och hittade en hel del trevligt på rea som jag är lite sugen på. Ska fundera lite och tar kanske en runda på stan imorgon igen när besluten "mognat" :-)

Nya stövlar blev det ju i helgen. Dessa hade jag tittat på på Timberland i Stockholm i höstas men tyckte att de var lite dyra. Nu var det 30% rea och det var dags att slå till. Gillar verkligen det präglade skinnet - blir perfekt till leggings, jeans och även till lite tuffare kjol och en klänning. Eftersom jag är en riktig stövelmänniska bär jag detta skodon långt in på sommaren - ungefär tills det är dags att sticka fötterna i sandaler.


Foffe har varit här och förgyllt min förkväll några timmar. Mysigt med mor-och-son-snack. Anders jobbar och jobbar och ikväll är han på S:t Marcus Vinkällare och firar av en kollega som slutar. Själv hämtade jag mig en hamburgare på Burger King och känner mig däst och övermätt (men gott var det, händer inte såååå ofta kan jag säga) så nu blir det nog lite softa av i soffan med Wilma, men först ska vi klara av kvällspromenaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar